Grattis elin 18 år!

Har inte bloggat på super länge, dels för att jag inte haft lust,tid,bilder eller något! men en sammanfattning
av helgen kan ni få!

Fredagen skulle vi såklart fira elin 18års dag, fast hon fyllde år i går , men vi festa ju såklart tills 7 november efter kl 12.
Det blev lyckat för min del! vi hade kul iaf, sen gick vi till en killkompis och stanna till 6 på morgonen ungefär sen drog vi hem och vakna kl 1 dagen därpå att elin a ringde och sa att vi skulle vara hos elin på 45 min.
Så jag skynda mig och dra på mig nå kläder och fräscha upp mig lite.
När vi väl var där fikade vi och hon fick våran snygga inslagna present,bodylotion,showecream,massageolja,läppbalsam..

Senare så får jag hem med elin a och duscha och fixade mig för kvällen.
Vi får och bowlade i 2 timmar och åt middag där. gissa vem som vann? Jag såklart!

Sen efter det så gick vi på bodensia typ 10 min , jag och elin a skulle hälsa på en kompis, men vi drog till en fest där elin var och forsatte fira henne tills dom skulle på krogen!


Sen får vi tillbaks till killkompisen och var där till 2 ungefär sen var det hem och sova för ajag var über trött!

Idag har jag slöaat hela dagen med frida!vi har sett film & sett ensam mamma söker..
Hon for precis!
Så nu ska jag plocka fram lite tills i morgon sen ska jag gå och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0