Semle dagen?

god eftermiddaaag!

Sitter här och läser lite bloggar just nu ... Idag var det min sista praktik dag ! gudomligt skönt.. men ändå trist när man kommit i gång med rutinierna och börjat lära känna vårdtagarna..
Nåja nu är det i skola i 3 veckor, sen  sportlov, och sen 4 veckors praktik i gen!
Sen är det bara 2 veckor kvar tills jag fyller år ,och sen drygt en månad kvar tills skolavslutning!! hoppas tiden går lika fort som det lät när jag skrev det^^



Jag ska iaf äta seeemlor idag, Vi är alltid först ut och äter semlor tidigat sen äter vi det typ en månad eftersom alla älskar semlor här i famlijen som tur var!
När är försten semle dagen ? har aldrig hållt reda på det^^








Kommentarer
Postat av: Jennifer Sundqvist

Kul att vi har EXAKT samm för- och efternam :P Är du född den 25:e augusti också kanske? ;D hihi

2010-02-04 @ 21:45:29
URL: http://remenissions.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så! så skare va ^^

2010-02-04 @ 21:46:52
URL: http://remenission.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0