det här har jag framför mig ikväll...

Men det måste också göras... Idag har jag varit i luleå typ halva dan ,sen skynda jag mig hem slängde på mig några andra kläder och stressa i väg till farmor , sen for vi till Far east som vi hade bokat ett bord kl 7 , vi blev 5 min försenade .. men det gjorde inget.. jag åt wokad biff med grönsaker och ris.. och till efter rätt som jag inte borde ha tagit friterad banan med glass.. super gott . men jag halta ju typ hem . och håll fick jag på köpet också .. satan vad mätt jag blev! Men gott vare... Nu ska jag städa min garderob och kanske rensa lite av det som hänger på galjor!





Nu ska jag galja om alla plagg och fixaaaa! tjaaao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0