Kunde det blivit värre?

Hallå, , förlåt för dålig uppdaterring , men har inte hunnit , har haft för mig grejjer hela tiden, så det har blivit mycket tid framför datorn..

Jag kan ju berätta om den " lyckade " ute kvällen i går då..

Först hade vi ju då såklart jätte kul och trevligt på för fest, vi spelaade öl spelet ,och det kom ganska mycket folk..
Sen skulle vi ta en buss in till stan vid 11 tiden, då skulle vi ut på krogen och åka karuseller och sånt..

Sen blev det lite för mycket för mig så att jag mådde inte toppen, men det gick bra iallafall..
Sen när vi kom in till stan, så gick carolines klack sönder för 2 gången , fast nu var det den klacken som inte hade blivit lagad..
Sen När vi skulle mot krogen så hittade jag inte börsen med kontanter, kort och hela baletten.. jahapp, då hade man tappat den på vägen då , när jag stannat upp och vilat ,så carro blev irriterad. och jag med. Men var så arg så kunde inte få ut min ilska .Så då letade vi reda på den, men hittade den inte , men då sket vi iden och carro skulle betala inträdde til mig då.. Fast först skulle hon gå och kissa någonstans.. Sen när vi var på väg på stan i gen så hade caroline tappat sin lilla väska med mobil,kamera och börs och pengar.. Kvällen kunde ju inte bli värre , och vi var verkligen jätte arga. Och vi det gick ut över alla så att vi gick in i alla männsikor som stod i vägen.Men så kom jag på att carros väska kanske var där hon kissade, Och det var den också som tur var och allt var kvar!

Då ville ju jag ha min börs så klart så jag tänkte att den kunde bara vara på två ställen där jag minns, och det var på bussen eller på gräsmattan där jag satt mig ner efter vi klivit av bussen, Och där var den!! Kvällen blev iaf hyfsat bra och vi åkte karuseller, som bara den :)










Laddar upp mer bilder sen , ska fara med bussen til badhuset : )
hade bra





Kommentarer
Postat av: smini'

sv; japp visst var den?:)

2009-08-08 @ 14:49:18
URL: http://sminis.blogg.se/
Postat av: Vega

svar: vart ligger den då? vad är vittsen med att anmälsa sig, kan du inte göra det åt mig haha jag fattar ingenting ;O

2009-08-08 @ 16:21:48
URL: http://makeupbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0