Vem klipper gräsmattan 1 timme på ett och samma ställe?!

Godmorgon på er!!

Idag blev det en ledig dag för mig, var alldeles för trött och seg för att kliva
upp så att det blev att jag var hemma , inte bra..
Men det var ju inge viktigt i dag, vi skulle ju bara ha trekamp mot ettorna..


Nåja , vaknade i dag vid 11 av att dom som klipper gräsmattan var precis utanför fönstret i 1 timme typ , gaah vad
arg jag blev!! + att det var en sånn här trimmer, så de lät ännu värre..

Nåja jag tog mitt godis som blev kvar i går och en cola och låg i sängen och åt det som frukost!
Väldigt gott må jag säga!

Nåja nu har jag iallfall klivit upp och nu har dom såklart slutat!


Idaag har jag inga planer på dagen,så jag får se vad som händer !






Vad har ni för planer i dag då??



Kolla in den här tjejens blogg, hon har massa snygga modellbilder och en klart läsvärd blogg!

Kommentarer
Postat av: Elin

Igår var det någon som borrade här halv sju på morgonen.. xD

2009-08-26 @ 14:30:13
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0