Galeet värre

Tjoosan , har jobbat idaag som vanligt 7-16 , tungt men det går fort när man har kul!
Man får verkligen ett gott skratt varje dag, det kan bli så galet så oj oj oj..


En vårdtagare hade tagit på sig kläder på kläder, i tröja en tjocktröja och en kavaj,och en scarf runt halsen så

jag frågade:Men blir det inte varmt så där?
vårdtagare: (börjar prata om något annat)
jag: men ska jag inte ta av dig scarfen, det blir så varmt ju?
vårdtagare:En padda? nej vad ska jag me den till. den har jag ingen användning för.

En padda? hah vars får man det i från?:) gaalet:)

Jaadu , också när man är trött också kommer någon spontant rakt ut munnen,nog får man skratta ett tag då!


På fredag slutar jag 2, fast får i och för sig ta i gen de två timmarna till veckan då, men känns ändå skönt , när jag har varit så trött hela veckan...

Jaa i morgon tänkte jag vara me C oh hitta på något:) Hon som är ledig och allt !
Och fredag blir det brölopp ,bröloppsmiddag och E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0