jag hade visst fel!

Det blev ju nästan kanon väder i dag , trodde det skulle bli reg och mulet eftersom jag kolla på internet på vädret , på då var det väderprognosen som hade fel dessumtom!
Har legat och sola på balkongen också har jag varit och köpt batterier .....på tiden..!
Just nu funderar jag på om jag ska sitta i 6 timmar och försöka ändra min design, men det är sånt jäkla jobb.
Är små less på den redan^^


Jag har iaf

[X]städat och vikt kläderna i garderoben
[X] Ringt elin
[  ] Hämtat kläderna från elin    Nja det kändes inte så roligt och göra det , jag blev för lat,någon annan dag elin!









Vilket smile!!glad som vanligt


Nu ska jag sitta häär typ helaa dan och kika på alla blloggar!
Haade bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0