Jag sa upp vänskapen!

Nu har jag städat ,mublerat och skurat och dammsugit och hela kittet!
Det blev bra tyckte jag! Nu ska jag bara sätta upp tv:n på väggen , får se om jag orkar göra det i kväll.. allt gick som det skulle tills jag kom till sladdarna - jag sa upp vänskapen dom där förbaskade sladdarna!!, så går det om man inte lyder som jag säger och trasslar ut problemen!
Sladdar är det absolut det värsta som finns!trassel trassel trassel!


Bye bye!

Har precis kommit ut från duschen , ska fixa naglarna nu och mysa med mig själv!!


Kunde tyvärr inte knäppa någon efter bild eftersom jag har slut på batterier till kameran!



Hur stavas moblera,mublera ,moublera btw? Tycker allt ser knäppt ut! 


Kommentarer
Postat av: sandra - isabellesmamma

kommentera gärna i min blogg vad DU tycker om abort.. hfinns en fråga lite längre ner.. Vore jätte glad om du kunde svara. vore kul å se hur andra tänker.



ha en bra dag

2009-07-25 @ 19:33:45
URL: http://metrobloggen.se/isabellesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0