Lite tidigare som tur var

Tjo , kom precis hem efter 1 dan på jobbet,Det var jätte trevlig persnolan och mysiga tanter och farbröder!Fick sluta tidigare , var verkligen skönt..Jag har bestämt vilka tider jag ska jobba också, antingen från 7 - 16 eller 8-17, jag valde såklart 7 - 16 , eftersom jag vill sluta tidigare och en timme här och där gör inte stor skilnad, är fortfarande tröt på morgonen fast jag skulle börjat 8!
Är verkligen jätte trött och hungrig, så jag ska ta något att äta sen får jag se om jag orkar följa med familjen och spela minigolf.. Men känner mig inte så taggad på det!


Uppdaterar senare !:)

Kommentarer
Postat av: ammizz

sv: haha tack så jättemycket, va söt du är :)

2009-07-07 @ 05:06:20
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

sv: hihi det gör ingenting :)



tack så mycket, vad glad jag blir! haha ja du med ;)

2009-07-07 @ 14:13:27
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0