pust....

Shuu , kom precis heem efter en låång dag på cafét , är helt slut..
Men i morgon är jag ledig , och då ska jag sova tills jag är utvilad , och då får jag vakna vilken tid på dygnet som helst , för jag ska sova!, Det ska ändå vara pissväder imorgon , så det gör inget att jag sover bort den dagen^^
På lördag jobbar jag i gen samma pass. tuungt, men ändå kul..
Ska sitta vid datorn ett tag , typ äta nå, fast jag är mätt av alla lukt på alla bullar  och hamburgare på cafeet . så har typ ätit 2 kladdkakor i dag^^ kände mig inte sugen på så mycket mer , har bvara varit fruktansvärt  törstig hela dagen p.g.a av värmen av att springa runt !

Åhh nu har L kommmit till power meet och jag är såå avensjuk, vill också vara dära, sån jäkla upplevelse det är alltså!
Måste dit nästa år!^^
Jao jao , men nu ska jag kolla vidare,, haaa en bra kväll

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0