Här kommer bilderna!!

Nu kommer brölopps bilderna!
Jag hade med mig två kameror,Eftersom jag antog att alla bilder som jag skulle ta inte skulle räcka på en kamera..
Men när jag kom hem såg jag att bilderna på andra kameran , de bilderna jag tagit på bröloppsmiddagen hade försvunnit , eller alla bilder var bara svarta!! Synd, men fick dom viktigaste bilderna iallfall:)


En liten bild innan vi for :)

Någon somnade visst
 på väg till kyrkan!



Jätte vacker kyrka!

Framme då:)

En jätte vacker och nervös desseré gömd på toa :)


På väg för att sätta oss!
Och dessis blivande make som står och väntar:)


 På väg ut från kyrkan


En andra snygg kusin!


Sen kom paret ut! och det blev massa korttagningar!


Dessirés glada mamma/min faster : )


De söta blomsterflickorna:)kusinvitaminer där också!


Sen fick dom ris på sig!

:)Sötaa!


Och det forsattes kastas ris!



Också avslutar vi med ett familjefoto!


 

Kommentarer
Postat av: Monkey





nej jag har faktiskt aldrig gjort sushi :P men jag funderar på att prova göra det nu inom de närmsta veckorna hihi. Har inte riktigt koll på hur man gör hehe.. men här står lite bra grejjer --> http://villervalla.wordpress.com/2006/07/22/laga-din-egen-sushi-recept-steg-for-steg/



kram på dig! :)

2009-07-13 @ 21:21:27
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0