Direkt efter...

Hej!, slutade klockan 3 i dag , sen när jag väl kom hem efter en långsam dag kom mamma och pappa hem från luleå och sa att dom skulle tillbaks dit för att hämta en säng de köpt, det var tvungna och byta bil också..Men så ville jag följa med tillbaks , för att jag var sugen på att kolla på kläder ocksåå , så jag följde med , vi for först in till stan här i boden och skulle låna en bil av pappas bror , så träffa jag mina söta små kusiner också! Sen for vi och vui var väldigt stressad eftersom det skulle stänga på en timme,men när vi väl var i luleå så ville orka jag inte följa med in och hämta sängen så jag gick in på en skobutik och hittade ett par snyggisar!

Har precis proppat i mig pizza så nu är jag mätt som bara den, Nu ska jag ta ett bad , för jag har så himla ont i mina fötter, har minst 10 blåsår!


Btw, så fick jag reda på mitt slut betyg i dag , jag ska göra en Vg kompletering på onsdag , så om jag klarar den så får jag Vg i slutbetyg:) wohoo! efter som ajg var 1 poäng i från vg  på nationella , ganska så irriterande, men jajaj , hoppas de går bra i alla fall!

Har en lektion i morgon , som börjar halv 4^^ ganska härligt , och då har vi praktiskt prov i metodrummet ,vi ska göra blodtryck och sånt ^^det går säkert bra , hade ju det skriftliga i dag så att det kunde jag ju !





                                                     Söt rasmus!





                              Elina hade fått en golfklubba i huvudet=(







Nu ska jag kila , puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0