Godnatt

Täntke bara säga att jag ljög för er!, jag gick inte och läste på orden, jag har såå svårt och sätta mig och göra det, ajg blir så rastlös , några knep som kan göra det roligare?

Jag gick iallafall och skaffa nya batterier till kameran och sprang runt och tog kort på djuren  vi har , förutom den ena katten som gömt sig någon stans!

Men nu ska jag tame *** gå och göra engelskan , jag ska få vg i engelska!Vi försöker hitta nya ägare till den här och hennes syster ,som ser ungefär likadan ut..
Bullen & Diva
                                                                                                                                               


Den äldsta hunden , 14 år

Ludde

Aktas! jag kan bitas
Lejonet nr 1

alla 3



Jag i dag!



Nu ska jag gå och plugga mina vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0