Ingen idé!

Hallå, tänkte ladda upp de bilder som jag tog i går, blev inte många men nån blev det iaf!
gårdagen var kanon kul, åkte äntligen breakdance som jag tjatat om , men det jag tyckte var dumt var att dom hade så kort tid nu? det var säkert för att det var så mycket folk, men det var lite små tråkigt..
Gick på en efterfest ett tag sen stack jag till en kompis  kl 5 på morgonen..
Så tänkte jag att det var inte så stor idé att gå och lägga sig för då skulle jag vaknat på kvällenn´någon gång, så jag har varit uppe helaa natten och hela dagen idag! så 36 timmar har jag varit uppe!
kl 6 på morgonen la vi oss på balkongen och solade , solen var jätte stark!
vid 9 ´knallade jag hem

Gjorde mig i ordning!
Snygga elin=)
Fjanton=)

På väg till "efterfest"

Klockan 6 på morgonen satt vi och sola till 9!^^


Nej nu håller jag på att somna ska gå och sova nu:)godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0