Sena inlägg

Guud det blir alltid sena inlägg för mig ,! jag tar det kotfattat !
Jag jobbade från 1 - 16.30 ungefär, sen gick jag hem direkt och ville bara sova , men då var grannungen här,(hon är tio år och världens gulligaste!) Iaf så började vi prata lite också sa hon vad hon skule ha på skolavslutningen också och att hon ville klippa sig, men då erbjöd jag mig och klippa eftersom jag brukar göra det, har gått en liten kurs hos min faster som är frisör! Men jaa jag kan klippa iaf!
Så då så toppa jag hennes hår , också klippte jag lugg! det var jätte fint på henne, sen har jag räknat matte inför Kompleteringen på onsdag också..Och nu kom jag precis ut från duschen och ska gå och lägga mig =)
Imorgon är det OP dagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0