Uttråkad

hallå allihopa,sitter nu och kollar på massa youtube klipp, väldigt kul man kan ha!, fast jag borde sitta med engelskan som ajg har på fredag i stället.
Idag hade jag bara en lektion kl 10 , och det var en föreläsning om el, det var fasktist roligare än vad jag trodde ,för han som berättade berätta när han hade fått ström i sig och vad som hände också..
Sen var det meningen att vi skulle ha matte typ halv 2 , men föreläsningen slutade 11 ,så att vi som skulle ha en genomgång till kompleteringen skulle vara där iaf.. Så vi ringde och flyttade fram matten till halv 1, sen räknade jag några tal och gick hem.
Här hemma har jag inte gjort något speciellt , räknade lite matte , sen har jag bara segat framför datorn..

Nu ska jag ta och kila och kolla igenom orden, och sen kommer jag att somna känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0