vilket skrik?!

Vaknade nyss, gud vad segt det var och stiga upp ,det blev en lite middags sov stund.. men det var skönt..

Idag var det "grillfest" hära i kvarteret.. det är några som brukar ställa upp och ha sånt 2 gånger om året.. men eftersom vi flyttat in nyligen vad  det första gången, det var väl trevligt , åt en hamburgare och hamnade i konversion med en granne, medans jag höll på att stekas i hjäl!,  gud vad varmt det varit idag , jag höll på att stekas när jag satt där , och såg på alla hur svetten rann i pannerna på dom!

Jag lyckades avsluta med att " gud vad varmt det var i dag , jag måste nog upp och dricka ett glas vatten"

Och det gjorde jag också, sen passa jag på att gå ut med en av katterna  och försöka vänja den och vara ute , elLer vi tog ut två, syskorna som är rädd av sig ..Vi hade inte änns hunnit gått ut i trapphuset så började dom jama som jag vet inte vad ? det lät som att den ena skrek mamma hela tiden ialla fall m typ" maomaomaomaomaom¨"

Hah men mamam tog upp ena medans jag hade kvar den andra , och den var riktigt nyfiken och hoppade runt där i gräset och kollade runt..



Sommar och sol och vi har kort kort kjol , right ?


Tror hon ser något smaskigt?eller så har hon precis ätit en fluga ....



=)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sötkatt! :D:D:D

2009-06-22 @ 18:30:18
URL: http://pemelie.devote.se
Postat av: Jennifer

Hah joo, vart ganska nöjd att jag han knäppa ett sånt där bra kort på en katt som annars aldrig kan sitta still ^^

2009-06-23 @ 21:07:01
URL: http://iennas.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hah joo, vart ganska nöjd att jag han knäppa ett sånt där bra kort på en katt som annars aldrig kan sitta still ^^

2009-06-23 @ 21:07:04
URL: http://iennas.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hah joo, vart ganska nöjd att jag han knäppa ett sånt där bra kort på en katt som annars aldrig kan sitta still ^^

2009-06-23 @ 21:07:05
URL: http://iennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0