Sol sol sol

Nu sitter jag här med 300 engelska ord som vi ska ha prov på i morgon , jätte kul! fast dom flesta kan man , men stavningen är väl inte den bästa?
Jag har äntligen hittat usb kontakten till kameran så jag kan passa på och lägga upp lite bilder ocksåå också.
Har varit ute och gått 1 timme i värmen, något skönt! kan berätta att gick med världens lurvboll till hund som började morra och skälla som ett tok när han såg en häst.han blev iaf livrädd när hästen lät..
Sen har jag bara legat och stekt på balkongen hela dan så man får lite färg på sig!


Föresten så såg jag en inbjudan i dag vi hade fått , att min kusin ska gifta sig , fast det visste jag ju redan men nu fick vi inbjudan vilken dag också det var , det var i juli! så det är ett tag kvaar, och hon är endast 20 år ! det är väldigt gulligt!

Men men nu ska jag plugga vidare !
 

Han ser både ut som en varg och låter som en!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0