meditation

Hej , kom precis hem jag! Har varit med elin ett tag efter skolan , vi gick och köpte lite
grejjer! Blev godis och nagelack för min del! Glömde köpa vantar och min halsduk som jag behöver!
Det är ju iskallt ute!

Sista lektionen idag hade vi meditation!
Vi lyssnade på två olika skivor som var olika långa,Ena var 30 min den andra var 10!

Genom typ hela skivan sa han typ " och nu slappnar ni av och tar ett djupt andetag, ni känner hur avslappnad
ni blir " Osv.. + att hade en sövande röst, så jag höll nästan på att somna ,jag tror jag slumrade till ett tag, fast
vi satt på en stol..
Men det var skönt iaf!

Andra gången la vi oss ner, mycket enklare och slappna av i hela kroppen eftersom man får stöd överrallt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0