Min bebis!

Godkväll!

Jag somnade till ett tag på soffan efter jag ätit,vaknade iallafall halv 8,
och sen dess har jag suttit här och kikat runt...
Har serriöst blivit beroende av farmwille på facebook, hah!
Först tyckte jag bara det var töntigt , nemen jag fatta ingenting och var luspank och
alla mina frön jag planterade ruttnade eftersom jag aldrig var inne där.
Men nu sitter jag varje dag , flera gånger om dan för att "harvest" dom färdiga plantorna..


jaja! nog snackat om det..

ligger här och myser med min bebis! Ska slå på en film och sen ska jag sova!




Hon sover mest!








Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej hej! Vad roligt att du blev det =) Ja självklart spelar längd/bredd/garntyp roll i priset som du säger, men ca 500 kr. Sen kan det vara mindre, eller mer. Helt beroende på. Maila om du är intresserad. Ha en fin kväll! Kram

2009-10-07 @ 22:06:58
URL: http://systerii.blogg.se/
Postat av: Simone

SV: Jaa, inte bekvämt när man nyper sig i skinnet nej, huuh :/



Om man ändå kunde vara stenrik och gå på salong som ordnade sådant ^^

2009-10-07 @ 23:58:27
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0