Misshandlare

Usch guud vad kallt det har blivit! När man kollar ut i genom förnstret så ser det ut som en frys!




Nåha har vaknat precis iallfall! Ska klä på mig och äta nå frulle..

Igår så for hela famlijen och hälsade på några barndomsvänner..eftersom det var länge sen för mamma & pappa
men frida gå ju i klassen så att hon ser jag ju nästan varje dag=)!
Sen följde hon med mig hem också kom tom också! Vi såg ensam mamma söker sen gick vi och tog det lungt vid datorn.. Sen får ju jag och tom vårat utbrott i bland och börjar "bråka" och brottas..  Också satt tom på mig och hade armarna under benen så det gjorde svinont , fast jag lyckades ta lös armarna där i från , men han tröck fortfarande armarna mot sängen så jag inte kom någon stans.. Och jag försökete sparka och ta mig lös den i från eftersom han höll på att retas om att han skulle spotta - och då fick jag panik! Så ajg slet lös ena armen och greppa tag i det första jag kom åt - armen och tröck naglarna in i han..
Och då tog han ena min arm och typ vred om den - de gjorde svin ont , om inte jag bett han att sluta så hade den fan gått av..
Den blev svullen i går och det pulserade jätte snabbt i armen.. Och nu i morse är den ännu mer uppsvullen!


Så går det!






Om man kollar riktigt riktigt noga så ser man hur röd armen är där nere
om man jämför med där uppe..

du ska få i gen ännu en gång tom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0