Vad önskar du dig i jul?

Hej! har bara haft två lektioner i dag , eller 1 lektion fick studie uppgifter som vanligt på andra lektionen!
Nu är det äntligen lov! Gud vad skönt! höst terminen går ändå snabbt!


Det är nästan 2 månader kvar tills julafton!
Har ni börjat planera och kanske redan börjat köpa julklappar?
Det är nog smartast och köpa julklappar i förväg så man får hela lönen kvar till annat!
Själv så har jag redan börjat säga till mamma vad jag vill ha eftersom hon bad mig peka ut i kataloger vad
jag vill ha..
Bara kläder då! Då behöver jag inte slösa studiebidrag på sånt.
Så nu har mamma skickat i väg lite av det jag ville ha.
Vad önskar ni er till jul? kläder,accesoarer,plattång,annat eller bara pengar?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0