Visste ni att ..

jag har varit brunhårig..
Det var en sån där dum sak jag gjorde när jag var 14-15 tror jag , som jag ångrar
idag..Jag sa att jag var less på att vara blond och alla andra färga ju håret hit och dit ,så varför skulle inte
jag göra det då?

Första gången när jag färgade så blev det grått typ så fick panik och fick lova att gå till affären med grått hår för att köpa en till brunfärg, sen blev det mörk brunt,Men smarta jag insåg att jag såg ut som ett spöke
i ddet bruna håret , eftersom jag har väldigt ljus hy..
Så jag började slinga håret efter ett tag för att få det blondt i gen , har tyvärr ingen bild kvar sen jhåret var hel brunt,men har en då jag hade fått vettet och fattat attt jag inte passa i mörkt hår..









Okej här snackar vi om gammla bilder!


Aldrig mer!, kanske färger håret mörkt när jag blir över 60 hah nemen . vill vara blond
trivs i det mest!

Om man har haft en och samma hårfärg sen man föddes och sen när man ska färga det til en
annan färg så inser man att man inte passar i det!

Jag förstörde min fina naturliga blonda färg genom att färga håret brunt!
Så utväxten på vintern är itne blond utom typ rått färgad..

dumma mig!
Men nu har jag iallafall provat på det , och vet att jag inte passar i det..
klart man ska våga prova för att få svar, men det blir inte alltid som man vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0