Dagen efter

Dagen efter då!=) jag har precis kommit hem , mår faktist rätt okej!
Kom precis från duschen, härligt !
var så sliten när jag kom hem så att nu är jag en ny männsika!

Går dagen var kuul, vi var på förfest hos en först, fast vi var där typ hela kvällen och umgicks! , men sen knalla vi in till stan, vilket var typ 6 km , det tog aldrig slut , men på slutet fick jag skjuts av en cykel, medans alla andra fick gå!
Medans vi väntade in alla andra så satt vi i en buss kur och vilade!
Sen när alla kom så gick vi in i själva stan, också pratades det om mat och jag blev hungrig som f*n
så jag och F gick och käkade pizza, det var gudomligt gott !!

också när vi väl var på pizza resturangen ,så kom det en tant vid 60-65 års åldern full som ett ägg,
också börjde hon tjafsa och skrika åt han som tog beteställningarna varför inte den andra killen svarade..
Men han sa lungt attt att hans kompis inte förstod svenska..

Hon : men är haaan döööv eller, vad fan är det med han?
han:ta det lungt, han förstår inte
hon:jag ska faan inte köpa nå jävla pizza hära, också peka hon fingret till honom
han:nej gör itne det , ut här i från om du ska skrika ,annars ringer jag polisen
hon: Fy faaan, jävla idioter, jag är en same, förstår du det

också vända hon sig till mig, jag blev skit förbannad, för hon stod och skrek jätte länge.

jag;: men ta de lungt för fan !!!

också gick hon ut , också kom hon itne började skrika i gen, och sen gick hon..

Han som jobbade där : herre gud finns det verkligen sånna där människor

haha!!Herre gud säger jag bara....

Nåja !^^


Kvällen var rolig iaf!:)


Bilder kommer sen!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0