det börjar med en säkerhetsnål..

och slutar med en silverskål! den har ni väl hört??
Men för mig och amanda blev det
Det började med en godis bit och sluta med ett frassemål!

hej allihopa!

Ikväll har jag varit med amanda , hon gick precis..
Först gick vi till stan en sväng för att hämta ut pengar sen gick vi hit till mig i gen.
Efter ett tag blev jag otroligt sugen på godis , så jag tänkte bara gå förbi affären och köpa
bara nån godis påse eller något sånt!
Men när vi väl hade börjat gått så hade affären stängt , och då blev det att vi ännu mer ville ha godis
så vi tog vårt pick och pack och knallade till stan för vårt godis!
Så då gick vi in å Coop och skulle välja vad vi ville ha , amanda tog en chipspåse till slut , sen tog hon även dipp också! Men jag visste inte om jag ville ha godis eller chips så jag fick beslut ångest , men jag tog mitt pringles
och sen såg jag allt gooodis! så jag tänkte att jag men jag tar en marabou choklad kaka också!
Sen började vi prata om mat ,och vi blev otroligt sugen på mat, också började vi prata om det!
Och började drömma oss bort med pizza och allt, Så det hela slutade att vi gick till frasses
och tog ett skrovmål var!

Så när vi kom hem hade vi två skrov mål , två pringles, 2 coca cola + drickorna i frasses målet,
och dipp!!


Så vi har suttit och sett the grudge 3 och brölopps duellen och lite av saw 5!

hah och vi har fetat oss hela dagen!
Sen såg ju magen ut som den gjorde efteråt! full kan jag då säga!




Men nu är allt slutt!:D




hah i love fooooooood!





Hahahah , så här mycket svullna våra magar upp!




Nej nu ska jag gå och sova , godnatt på er!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe härliga bilder :)

Ja vad mysigt då.



Tack så mycket!

2009-09-07 @ 11:07:17
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Jossan♥

okay ;) vad tycker du om bilden i mitt senaste inlägg? :)

kram

2009-09-07 @ 13:26:57
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

gott det där såg ut :)

2009-09-07 @ 18:37:15
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0