Grandmother!

Heyy , det blev ett sent inlägg efter skolan med det beror på att jag först gick till tandläkaren efter skolan och
skulle kolla när jagskulle få min tandställning , men dom vet inte efter som det är i luleå jag ska , så jag fick ett nummer
så ska ringa i morgon!
Åh har hört att dt gör hjätte ont med räls,att det skaver och drar åt hårt! Men men man vänjer sig!

Sen efter jag hade varit där gick jag till farmor och pratade med henne sen skulle jag vila på hennes soffa , också somnade jag i 3 timmar! Så jag kom hem vid 6 , och sen dess har jag ätit och typ varit ute med hunden!

Funderar på att gå ut och jogga.. vet inte varför jag fick ett sånt ryck men det är så härligt i böand och jogga för sig
själv man hinner tänka så mycket!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0