Hemmadag!

Blev att jagvar hemma idag, har nästan inte sovit något i natt. jag låg i sängen i 3 timmar, väldigt jobbigt<!
Var helt slut , och hade huvudverk i morse.
Trro jag hr kommit i perioden " jag har inge lust att göra någon ting"
Om jag skulle gått på skolan så skulle jag änå inte ha fattat något..
Är helt slut! Får se om jag går i morgon , tror jag iaf ska gå på iv valet på morgonen , sen har jag 3 timmars hål.. =/
så det blirväl att gå hem då och vila eller något!
Men ska försöka göra någon upppiggnads kur!Ska ta ett bad snart!Och sen ska jag försöka tvinga mig till att gå ut och gå , det brukar vara skönt! brukar vara rätt upppiggande också!!


Ska göra bort den sista läxan i dag, sen är det bara att vara hemma och sammla krafter tills i morgon!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0