Lev på nudlar!

Jag skulle serriöst kuunna leva på nudlar! jag tror aldrig jag skulle bli less det!
så himla gott det är i gentligen!!
hah och billigt blir det och leva!
dom billigaste kostar 3 kr/paketet,
4 st på en dag, Frukost,lunch,middag,kvällsfika

4*3=12

12 kr på en dag

12*7=84 kr på en vecka

84*4=336kr på 1 månad

336*12=4032 krett År

Tänk vad billigt man kan leva! hah men fy fan, man skulle ju dö av vitaminbrist och allt!
Nej nej tror jag satsar på vanlig kost!

Så här sitter jag och förbereder kvällen med nudlar , måste dock äta nå mer så man inte dricker
på tom mage!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Vad coolt! det är nog grymt snyggt på dig :) Haha, jag kan leva på nudlar jag med, sjukt gott alltså! Vilken smak? :P

2009-09-05 @ 18:41:46
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0