Sällskap!

Hej åt nyss frukost!  har börjat föröska vara nyttig och ha minst en grönsak på smörgåsarna hah!
Jag går ju hälsopedagogik , och det handlar om kost och träning ,och föröska ändra sina kost vanor
så att dom blir bättre! Och att man ska försöka träna ,eller iaf hålla i gång! Första lektionen så sa han
jaa om man äter 2 rostade mackor och oboy på morognen så kommer humöret gå upp och ner och man
kommer känna sig trött o.s.v och just den morgonen hade jag gjort det också,eller gör det typ varje morgon
så jag ska försöka äta lite bättre frukost på morgonen ,för jag somnar varje dag efter skolan!

Så nu blev det lite gurka och tomat också åt jag müssli!
Jag ahde sällskap vid bordet , min söta katt  satt mittimot mig och åt också! hah







Bilderna från igår komer strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0