Träningsverk!

Jag har världens träningsverk i benen och nedanför rumpan!
Vet ni hur mycket vi var tvungen och springa i dag på lektionen?
7 ½ varv runt en fridrottss plan , jag var död efter 1!

Vi har nämligen fått en ny idrotts lärare , som är bra men världens träningsfreak, han tränar 8 gånger i veckan
och äter grönsaker som frukost!
han la upp en bild på det han åt som frukost! hah ,nåja i år får man kämpa hårt :  )
men fick en tid på 20.21 , så är rätt nöjd ändå !! hallå det var7 ½ varv!^^

Nåja ska inte klaga nå mer , förutom att jag inte kan röra mig!
I kväll blir det att sitta och se idol och ta det lungt..!


Visste ni att konditionen kan försvinna på bara 2 - 3 veckor om man har uppehåll från träningen?:O
gud nu måste ju jag hålla i gång!


Vad ska ni göra i kväll då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0