Just nu...

Just nu ...


vill jag att allt som inte är löst ska lösa sig..
vill jag leva livet
vill jag vara 10 år och inte behöva tänka på något , kompis problem,killar..
vill jag krypa i mammas famn
vill jag gå till baks till den tiden då min bror bodde hemma
vill jag träffa mina nära och kära mer  än vad jag gör i dag..
vill jag att alla som har det svårt eller mår dåligt på något vis , att allts ska lösas och  bli bra
vill jag inte fylla 18 och tänka på alla vuxen saker och att jag ska behöva flytta hem i från om bara några år
vill jag gå klart skolan med topp betyg
vill jag inte ora mig över nationella i matte
vill jag klara matte B och gå ut med minst G
vill jag har sommar och sol och värme
vill jag vara umgås med mina vänner och skratta tills man får magknip..
vill jag resa utomlands.
vill jag träffa min underbara tremänning och umgås med henne flera veckor i sträck.
vill jag fara till härnösand och hälsa på mormor och morfar


vill jag att alla mina drömmar ska uppfyllas..














<3



<33



<33




just nu...

vet jag inte vad jag ska göra..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0