Grattttiis mamma!=)

Idaag fylller mami år, det värsta utav  allt var att jag glömde bort om det var 24 eller 25, men har för mig att det var 25 , sen på väg hem från elin så sa hon , " jaa jag fyller ju år idag , vi kanske ska köpa en tårta på opalen "
Jag bah " jaa,joo jag vet.."

Men iaf efter middagen så åt vi en god maräng tårta !
Imorgon är det sista dagen i skolan innan lov och jag funderar starkt på att ta ledigt efter som jag vill till Ikea och jag kommer at tjata på mamma tills hon ger sig..

Mamma vill försten har en hund också som hon tänkte hämta i morgon, men nu är hon inte säker på den saken eftersom vi har sagt att vi ska ha bella (våran 12 åriga papillon ) nu, också sen får vi se!

Kommer i från ämnerna hela tiden , men jag behövr iaf en garderob och ha i mitt rum, min garderob är i en hall nu  elelr vad man ska säga.. så det är jobbigt och sprigna fram och till baka när man ska byta klläder + att det ryms ingee mer nu , det är verkligen proppfullt där inne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0