jag är så j*vla trött!

Jobbar helg nu, 7-16 i dag , och imorgon också , fat är ledig på måndag!, skööönt , sen är det bara tisdag,onsdag och torsdag kvar av praktiken sen är det äntligen skola..

Det är verkligen mycket slit och jobba på ett demens boende. man är helt slut när man kommer hem!

Just nu sitter jag här och kollar lite bloggaar, har sett nån kass film, ska snart gå och tvätta bort sminket och dra på mig nattkläder och hälla upp en skål med ost bågar!...

Har även kollar runt på lite kläd sidor , och man bliiiir så sugen och vill bara ha allt , men har redan beställt från HM och ellos , Paketet från hm har kommit , det hämtar jag på måndag!: ) då lägger jag upp det jag klickat hem..

haar inte lagt ut på länge vad jag har shoppat när jag bäl har gjort det , men det ska bli ändring på det , I promise!






Ha eeen super kväll !!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var ett tag sedan jag hörde från dig (och jag saknar dina uppdateringar!), men hoppas att allt är bra. :) Det låter jobbigt det där med praktiken, om man till och med längtar tillbaka till skolan. ;)

2010-01-31 @ 17:11:39
URL: http://lunchdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0