"sjuk"

Jaag är sämst på att uppdatera på vinter och vår termin .. men vaaad ska man säga igentligen CAROLINE SUNDQVIST?

Idaag skulle jag vart på praktiken och börjat 7, men mamma har tappat bort bilnyckel ute(dom har hämtat den på polisstation i dag)

SÅ jag hade inte så stor lust att gå till erikslund precis.. Men var på matte B iaf ... det är så många sidor man ska ha gjort på 1 gång , så det är inte så bra och hamna efter nu i början!
Men matten är enkel och det går väldigt bra faktist!






Nuu ska jag forsätta vad en tråkig människa och isitta här och ruttna framför en film och VÄNTA PÅ ATT JAG FÅR FARA NEEER TILL CAROLINE!




BTW!!!


85 DAGAR KVAR TILLS JAG ÄR 18!


TYP 125 DAGAR KVAR TILLS DET ÄR SOMMAR OCH  JAG FÅR TRÄFFA CAROLINE!






Kommentarer
Postat av: Anonym

så ska de se ut jennifer!!!!!

grttis till en ny uppdatering;)

och längtar tills jag får dräffa dig med:)

älsk.

2010-01-23 @ 19:43:28
URL: http://carrosundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0