Första åket

Hellu! , Jag har varit i kåbdalis(skidställe) sen i söndags, kom hem vid 5 tiden.
När vi kom fram i söndags drack vi , också åkte vi måndan och i dag!
var väldigt härligt och åka .. har inte åkt på 2 år, men det vaar härligt iaf ,förutom måndagen då det typ var snöstorm, så det var inte så skönt och åka ner för en backa då..
Jag tog så klart med kameran!












Kameran blev helt cp där ett tag ¨så bilderna blev typ rosa också blev det skit kass kvalla, men försökte göra dom så normala som möjligt!







Kan ju säga att jag har ramlat/kört fast i snön typ 20 gånger under dom här två dagarna!
Men det måste man ju få göra!





Ahh härliga bilder ,right ?

Nu ska jag se tv, och sova ! Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0