Praktik i gen!

hallå! , nu är det slut på lovet , och idag har prakiken börja i gen .. nu är vi ute i en månad till.
Jag fick vara på samma ställe som jag ska sommarjobba på i sommar! Har varit där förut , och jag trivs super..

Efter som är seg på att uppdatera , men kände mig väldigt blogg sugen just nu efter min P-nap så kan jag ju berättta att i Lördags kom en liten hundvalp och flytta in hos mig. Det är en hane och vi har döpt den till chicko!

Den är 3 månader gammal , så det är bara en knubbig liten bebis!







Min diva gumma gillade inte alls den nya familje medlemmen , hon är avensjuk och arg på mig!:P men det går väl över..
Hon sitter och gömmer sig och spinonerar på honom hela tiden! hah : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0