5 timmar!

tjosan!, har varit typ 3 månader melllan varje inlägg nu så det är väl lika bra och fortsätta  så , så här kommer ett till! I går var jag och mamma i luleå för jag behövde verkligen en garderob som mina kläder rymdes i.. hade en fast den var inte i mitt rum så det var så jäkla jobbigt och springa ut till hallen utanför rummet för att hämta kläder..
Men iaf , så vi om hem runt 6 i går , jag och pappa började bygga och gorma med den där jäkla garderoben  19.00 , vi var klar runt 12 slaget! , och jag har skruvat och sklruvat och skruvat och har varit så jäkla less.
Har svin ont i händerna , ni vet när man håller i enskruvmejsel så  är ju näven knyten ? eller vad det heter, iaf så  har den typ fastnat och det gör skit ont , och jag har typ blåsor på händerna!

Jag var väldigt less i går , sperciellt mot slutet när vi bara skule sätta fast dörrarna också hade vi satt gångjärnen åt fel håll .. fan vad sur jag blev . jag satt mig i sängen och rörde inte ett finger... Har väldigt dåligt tålamod när det gäller sånt där.. allt ska vara klart på 2 sek annars är det jobbigt !

Men men det blev ju iaf ett resultat :








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0